Support

Sök bland frågorna
Vanliga frågor
Var är mitt paket?
+

Leveranstid för standardleverans är 2-5 arbetsdagar, räknat från dagen efter du la din beställning. 

Tänk på att posten inte levererar paket på lördagar, söndagar eller röda dagar.
Paketet hämnar hos ditt närmaste utlämningsställe och du får då en avisering till ditt registrerade telefon nummer eller mail.

Saknar du din orderbekräftelse?
+

Har du inte fått din orderbekräftelse på mailen kort efter att du gjort din order, kan det betyda att något gått fel med ditt köp. Kolla om den har kommit i skräppost.
Om du inte finner felet, prova igen eller kontakta oss via kundtjänst. Support@sportrea.se
Vi svarar så fort vi har möjlighet.

Vad gör jag om min vara har blivit restnoterad?
+

Om du haft otur och fått din vara restnoterad kommer den tyvärr inte att skickas ut till dig.
Om betalningen redan har skett så kommer du att bli återbetalad, annars kommer din order att avbrytas. 

Vad har vi för betalningsalternativ?
+

Sportrea.se använder sig av betalningsmetoden Klarna.se.

Vad händer vid en retur?
+

HAR NI MOTTAGIT MIN RETUR?
Du får en returbekräftelse via mail så fort vi tagit emot din retur.
Det kan ta upp till 14 dagar för en retur att komma fram till oss och behandlas på vårt lager.

KOSTAR DET NÅGONTING ATT GÖRA EN RETUR?

Vi skickar inte med någon retursedel i paketet och du som kund betalar kostnaden för returen tillbaka. Väljer du att skicka tillbaka så behöver produkten emballeras väl och produkten måste ha etiketter kvar samt skickas tillbaka i originalförpackning. Returssedeln som kom med vid beställningen ska fyllas i och bifogas ihop med paketet.